Case 'automatische brieven'

Brieven automatisch versturen
Een voorbeeld waarbij tussenkomst van een medewerker niet meer nodig is: orderbevestigingen, ontvangstbevestigingen van klachten, brieven over orderannuleringen etc. automatisch versturen.

Geen medewerker nodig

Voor de verzending van deze brieven omtrent orders en klachten is geen medewerker meer nodig: bij de relatie waar de brief naar toe wordt gestuurd, staat aangegeven of hij/zij post per e-mail, fax of post wil ontvangen.

Als een medewerker in het ordersysteem aangeeft dat een orderbevestiging verstuurd moet worden, wordt dat vastgelegd in het ordersysteem. Het programma dat de brieven verstuurt, 'kijkt' op gezette tijden of er nog brieven verstuurd moeten worden. Indien dat zo is, wordt de brief samengesteld en verzonden.

Asynchroon

De verzending van de brieven gebeurt (dus) asynchroon: het programma dat de brieven verstuurt werkt onafhankelijk van het ordersysteem. Het voordeel hiervan is dat de medewerkers die met het ordersysteem werken, geen hinder ondervinden van het proces dat de brieven verstuurt.

Meer weten?

Wij vertellen u graag meer over de mogelijkheden van maatwerksoftware. U kunt voor een vrijblijvend gesprek contact opnemen met ons kantoor in Rosmalen.

Voordelen van data op maat

  1. Minder fouten

    Een kleinere kans op fouten dan bij handmatige verwerking

  2. Slimmer werken

    Meer werk verzetten met minder mensen

  3. Rapportages

    Geautomatiseerde rapporten met de juiste cijfers

Cases

1. Door vrachtbrieven in één keer in de juiste volgorde te printen, bespaart een bedrijf jaarlijks 250 uur werk.

Case 'vrachtbrieven'

2. Geautomatiseerde verzending van brieven en herinneringen aan klanten zonder tussenkomst van een medewerker.

Case 'automatische brieven'

3. Automatische wekelijkse rapportage van aantallen orders en omzet.

Case 'automatische rapportage'

4. Automatische publicatie op een website van beschikbare cursusplaatsen.

Case 'publicatie cursusgegevens'

5. Automatische verwerking van updates van adresgegevens in verschillende interne computersystemen.

Case 'verwerking adresgegevens'

6. Door enquêtes geautomatiseerd te verwerken, bespaart een bedrijf jaarlijks 200 uur werk en kunnen 24/7 online actuele rapporten opgevraagd worden.

Case 'enquêtes'