Alle klantcommunicatie automatisch versturen

Brieven automatisch versturen

Een voorbeeld waarbij tussenkomst van een medewerker niet meer nodig is: alle klantcommunicatie wordt automatisch verstuurd.

Uw medewerker kan zich helemaal richten op klantcontact

Voor de verzending van orderbevestigingen, ontvangstbevestigingen, annuleringen, facturen etc. is geen medewerker meer nodig.

Door deze verzending geheel te automatiseren kunnen de medewerkers zich richten op hun echte werk: het klantcontact. Ze hoeven zich niet bezig te houden met de verzending van de klantcommunicatie zelf.

Minder fouten en minder stress

Hierdoor worden minder fouten gemaakt en is er minder kans op stress bij uw medewerkers. En hierdoor zijn uw klanten meer tevreden.

Meer weten?

Wij vertellen u graag meer over de mogelijkheden van automatisering. Wij nodigen u graag uit om contact op te nemen voor een vrijblijvend gesprek.

Voordelen van automatische klantcommunicatie

  1. Minder fouten

    Een kleinere kans op fouten dan bij handmatige verwerking

  2. Slimmer werken

    Meer werk verzetten met minder mensen

  3. Rapportages

    Geautomatiseerde rapporten met de juiste cijfers